sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Käsityöhuoneessa

Käsityöhuone on nyt juhlittu! Söimme keittoja ja neuleystävien herkkuja: Katjun leipäsiä, Outin suklaakakkua, Helin marjapiirakkaa, joimme Jaanan kuohuviiniä ja ihailimme Eijan kukkia. Kiitos teille ihanille naisille!
 
Ja tietysti neuloimme. Mulla ei viime aikoina ole oikein valmistunut mitään, kun neulon, puran, neulon, puran ja neulon taas. Eipähän lopu langat kesken. Tämänkin aloitin just uudelleen, kun eka versio oli vähän turhan leveä.
Outi toi hienoja huopamunia, joita olen hingunnut. Tähän saakka olen päässyt ihailemaan niitä vain kuvista. Nyt mulla on omia!
Katju toi täydellisen käsityöhuoneen varustuksen: ihan loistava survival kit, kassin täydeltä kaunista, ilahduttavaa ja tosi tarpeellista :-D
 Tässä se huone nyt sitten on
 On tosi mukavaa, kun koruhommat voi jättää levälleen, vaikka ruoka-aika lähestyy
 Pienet kristallikorut valmistuivat tänään

10 kommenttia:

  1. Kiitos, että kutsuit. Ihana kässähuone, nyt on tiedostettu, mistä haaveilla. Tuo kori on Koiramäeltä, unohdin mainita.

    VastaaPoista
  2. Ihanat kuvat! Koskahan saisin oman kässähuoneeni kuntoon? JOtain pitää kuitenkin tehdä ennen kesäkuun rippijuhlia, jotta kehtaa oven pitää auki. Saisikohan siitä inspista?
    HPK muuten hävisi sen pelin, mutta kyllä siellä silti kannatti olla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No harmi että tuli toiseksi...
      Täytyy muuten tunnustaa, että työhuoneen (= kirjahyllyhuone, pyykinkuivatushuone, reppuhuone...) ovi oli lauantaina kiinni :-)

      Poista
  3. Kiitos kutsuista. Mun täytyy kans saada raivattua tilaa omassa huoneessa niin, että voi jättää askartelut levälleen......sulla on kaunis ja inspiroiva huone. Tuo mun tuoma "kori" on oivallinen automatkailuun; mahtuu mukavasti jalkoihin, siihen mahtuu niin lanka kuin tarvittavat muut materiaalit, pysyy pystyssä jne. Tai sit viet parvekkeelle ja istutat tohon kukkia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle! Tuo kori onkin varmasti loistava autossa! Kukkia en raaski siihen laittaa

      Poista
  4. Voi voi, mä oon nyt kade ku nuo muut pääsi paikanpäälle katsomaan kaunista huonetta. Ja herkkuja nauttimaan. Mä oon niiiiin käärmeissäni ku just nyt sitt sairastuin, mä kun en oo naismuistiin ollu sairas.
    Noh, onnea ja menestystä kässähuoneelle, antakoon se mukavia inspiraatioita ja suokoon taiteilijalle rauhan toteuttaa puikoin ja pinsetein kauneutta tähän maailmaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Harmi että et päässyt, olisi ollut kiva nähdä täällä. Huono munkki et just nyt satuit sairastumaan

      Poista
  5. On hieno kässähuone. Vähän kade :-) ihan vähän vaan...
    Näppärän korin Katju sulle toi janompa söpöjä noi huopamunat.
    Ihania kässäilyhetkiä kauniissa huoneessa.
    Tiina

    VastaaPoista